wtorek, 7 czerwca 2016

Orzeźwiający i upiększający koktajl truskawkowo-arbuzowy z miętą

Uwielbiam koktajle (vel szejki vel smootkie)! To moje nowe uzależnienie :) Serio, pijam je codziennie rano - czasem do śniadania, czasem zamiast. W postaci warzywno-owocowej, owocowo-warzywnej lub czysto owocowej. Same warzywa jeszcze przede mną :) Teraz sezon na truskawki w pełni, więc to one królują ostatnio w moich koktajlach. Próbuję różnych kombinacji, w zależności od tego, co akurat mam pod ręką. Dziś przedstawiam jedną z moich ulubionych - truskawkowy kwartet  z arbuzem, miętą i bananem. Jest słodki, ale nie przesadnie, działa fajnie orzeźwiająco, szczególnie na upalne dni, a przy tym, dzięki przeciwutleniaczom zawartym w mięcie i arbuzie oraz minerałom i witaminom, jak mnogość w truskawkach - dba o nasz młody i zdrowy wygląd. Dla mnie bomba!



Składniki na 2 porcje:

  • 1 szklanka truskawek
  • 1 mały banan
  • pół kilograma arbuza
  • 5-6 listków świeżej mięty
  • 3 kostki lodu
 Wszystkie składniki (odpowiednio umyte i pozbawione części niejadalnych) oraz lód wrzucamy do kielichowego blendera i miksujemy na gładko. W razie potrzeby dolewamy trochę wody.





 ***
Zapraszam również do odwiedzenia mojego podróżniczo-reporterskiego bloga:

1 komentarz :

  1. idealny na te upały !



    pozdrawiam,
    Kaśka
    -------------

    zapraszam do mnie
    http://tradycyjnakuchnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń