czwartek, 5 maja 2016

Pyszny wiosenny koktajl multiwitaminowy. Oczyszcza, upiększa i wspomaga odchudzanie!

Wiosna w pełni, czas zadbać o siebie. Ja zaczęłam od detoksu, który potrwał nieco krócej niż planowałam, ale swoje i tak zrobił. A przede wszystkim dzięki niemu uzależniłam się od koktajli, które niemal wyparły dotąd niepodzielnie u mnie królujące soki. No i wreszcie znalazłam sposób na przemycenie warzyw, zwłaszcza tych mniej lubianych, które - w postaci koktajlu - z ochotą pija też mój syn. Dziś jeden z naszych ulubionych koktajli - marchewkowo-owocowy. To wspaniały energetyk i bomba witaminowa, działa nadto oczyszczająco i wspomaga metabolizm. Taka mikstura dostarczy nam sporo błonnika i pektyn, witaminy A i C oraz potasu i magnezu. Dodatek cynamonu nie tylko podkręci smak, ale podziała również stymulująco na proces trawienny. Polecam!


Składniki na 2 porcje:

  • 2 marchewki
  • 1 jabłko
  • 1 pomarańcza
  • 1 banan
  • łyżeczka cynamonu
  • woda - do pożądanej gęstości (lub mleko kokosowe czy inne)
Wszystkie składniki myjemy, obieramy ze skóry (ja jabłka nie obieram, usuwam tylko gniazda nasienne) i wrzucamy do blendera, dolewając na początek pół szklanki wody. Miksujemy i dolewamy wody, by uzyskać pożądaną konsystencję.



 ***
Zapraszam również do odwiedzenia mojego podróżniczo-reporterskiego bloga:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz