wtorek, 5 maja 2015

Śniadaniowa jaglanka z kokosem i mango. Tercet doskonały!

Pamiętacie moje ciasto kokosowe z mango? To wówczas odkryłam, jak cudowny duet stanowi połączenie kokosa i mango. Dziwi mnie jednak, że nie przyszło mi do tej pory do głowy, by wykorzystać to połączenie w śniadaniowej jaglance! A myślałam, że co jak co, ale smaki jaglanki nie mają przede mną tajemnic :) A tak serio, sprawdziłam już naprawdę wiele kombinacji z kaszą jaglaną na słodko i obok banana z masłem orzechowym to połączenie, czyli mleczko koksowe i mus z mango, zajmuje zasłużone podium. Spróbujcie, świetnie smakuje też z takim kupnym musem z mango i jabłek (można kupić w Rossmannie, ale są też takie w sklepach ze zdrową żywnością). Co do mleka, polecam rzecz jasna takie bez dodatków, tylko kokos i woda. Moim ulubionym jest to firmy Real Tai (85 % kokosa) w kartoniku - bo do puszek jakoś nie mam przekonania.
A po kaszę jaglaną, pyszne chipsy kokosowe i kokosowy cukier zapraszam do sklepu  http://drpelc.pl/. Tylko teraz dla wszystkich czytelników bloga rabat 7% na wszystkie produkty. Wystarczy w tabelkę kod rabatowy wpisać: zdrowozakrecona. 


Składniki (na jedną niewielką porcję):

  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej (ja gotuję na mleku - kokosowym, ale domowej roboty, z wiórków)
  • 50 ml mleczka kokosowego w kartoniku 
  • 3 łyżki musu z mango (lub mango+jabłko)
  • łyżka chipsów kokosowych
  • 1-2 łyżki cukru kokosowego
Ja gotuję kaszę wieczorem, bo rano nie mam na to czasu. Odmierzam więc moją szklankę, wrzucam do małego garnka, dolewam mleczko kokosowe i podgrzewam na małym ogniu. Pod koniec dodaję mus i cukier. Ciepłe przelewam do miseczki i posypuję kokosowymi płatkami. Miodzio!





                                                                              ***
Zapraszam też do odwiedzenia mojego podróżniczo-reporterskiego bloga
http://pasjamilubiebycwpodrozy.blogspot.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz